Príbeh loga Blockbusters začal podobne, ako je tomu pri iných logotypoch, vymýšľaním názvu. Prebehlo niekoľko kôl s postupným vylučovaním nepodarených a nevhodných názvov, slovo dostala aj umelá inteligencia, ktorá ponúkla niekoľko zaujímavých variánt, no napokon poslúžila len ako inšpiračný zdroj.
Pojem „blockbuster“ má korene vo vojenskom letectve a používal sa na označenie silných bômb, schopných naraz zničiť celý blok budov. Neskôr sa preniesol na neformálne označovanie filmov alebo kníh, ktoré boli schopné udržať si dlhodobú výnimočnú popularitu a dosahovali výnimočné predaje. V polovici 80-tych rokov vznikla v USA slávna videopožičovňa „Blockbuster“, ktorá neskôr expandovala do celého sveta. Dnes už ostala otvorená len jediná pobočka Blockbusteru v Oregone v Spojených štátoch.
Pojem „blockbuster“ je zvučný, každý človek pozná jeho význam a spája sa predovšetkým s vizuálnou tvorbou, preto bolo veľmi rýchlo rozhodnuté a pre názov nášho brandu sme zvolili variantu tohto pojmu v množnom čísle. Nasledovala fáza skíc a premýšľania nad vizuálnym zobrazením značky. Pôvodný zámer bol pracovať len s typografiou a vymyslieť pútavý tvar loga štylizáciou znaku „B“.
Keďže sme ale veľkí fanúšikovia klasickej kinematografie, zvukovej podobnosti slov „Blockbusters“ a „Ghostbusters“ sa nedalo odolať a tak veľmi rýchlo sa zjavila skica malého ducha s veľkými očami, ktorý sa okamžite stal naším obľúbencom a keďže v našej tvorbe chceme dať „dušu a ducha“ vašim produktom, bolo rozhodnuté. Blockbusters bude sprevádzať na jeho ceste táto milá postavička, náš maskot Blockbuster ghost.
Veríme, že nám i vám prinesie veľa úspechov a radosti. Tešíme sa na našu spoluprácu.